معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان:

سپاه به دنبال جناح و حزب خاصی نیست/ شناخت جامع و صحیح مهم ترین عامل بصیرت است

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رابطه با انتخابات پیش رو سپاه گیلان دنبال جناح و حزبی نیست افزود: سپاه تنها در تلاش برای تبیین فرمایشات رهبر در راستای انتخابات و شناخت و معرفی فرد اصلح و در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است.

سپاه به دنبال جناح و حزب خاصی نیست/ شناخت جامع و صحیح مهم ترین عامل بصیرت است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ امین یادگاری، سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هشت دی ماه با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با بصیرت به معنای اشتباه نکردن در کار و هدف اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی درباره بصیرت می‌فرمایند: اگر همه تعاریفی که در خصوص بصیرت آورده شده را در یک جمع خلاصه کنیم میتوان گفت بصیرت یعنی وجود چشمان تیزبینی در انسان که بتواند پشت صحنه های مسائل پیچیده سیاسی را به خوبی تشخیص دهد.

یادگاری با بیان اینکه ایران یک کشور دینی است و امورات آن بر اساس دین است اذعان کرد: مردم، جامعه و مسئولین باید شناخت جامع و صحیحی از دین داشته باشند زیرا این شناخت مهم ترین عامل بصیرت است.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به تاثیر یاد خدا و آخرت در بصیرت اجتماعی افراد گفت: عبرت گیری و تبعیت از ولی زمانه از دیگر دلایل افزایش بصیرت در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه هرجایی که از ولی و امام زمانه تبعیت نکردیم ضربه خوردیم ادامه داد: در طول تاریخ نمونه هایی بسیاری از کسانی است که به دلیل تبعیت نکردن از ولی زمانه خود ضربه خوردند، اما مردم ما همیشه گوش به فرمان ولی خود هستند و حتی در برخی موارد زودتر از فرمان رهبری حرکت می کنند‌.

یادگاری جهالت را از مهم ترین موانع بصیرت در مردم و مسئولین خواند و ابراز کرد: تلاش فرهنگی دشمن، فراموشی‌ و غفلت، و در آخر لجاجت از دیگر عواملی است که راه های بصیرت را می‌بندد؛ اینها کسانی هستند که راه بصیرت را می‌شناسند ولی تبعیت نمی‌کنند‌.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان در ادامه تصریح‌ کرد: اگر عوامل بصیرت در جامعه زیاد شود جامعه به سمت رستگاری می‌رود و اگر موانع پای کار باشد جامعه به انحطاط می‌رود.

وی مهم ترین وظیفه سپاه و بسیج در قبال بصیرت افزایی در جامعه را تعمیق معنویت عنوان کرد و با بیان اینکه سپاهیان، بسیجیان و پاسداران ابتدا باید این معنویت را در خود نهادینه کنند گفت: تبعیت از ولی زمانه، بصیرت بخشی به جامعه، روحیه جهادی و دیگر شاخصه های انقلابی گری از وظایف سپاه است.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رابطه با انتخابات پیش رو سپاه گیلان دنبال جناح و حزبی نیست افزود: سپاه تنها در تلاش برای تبیین فرمایشات رهبر در راستای انتخابات و شناخت و معرفی فرد اصلح و در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است.

یادگاری با بیان اینکه جوانان باید با مطالعه و عبرت گرفتن از تاریخ و انتخاب اصلح در همه زمینه ها حتی شورای دانش آموزی بصیرت افزایی کنند گفت: علاوه بر اینها باید مباحث روشنگری برای جوان تبیین شود تا آثار و فواید یک انتخاب همگانی و انتخاب نماینده اصلح مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات رهبری حضور پرشور در انتخابات است که با انجام آن از ولی زمانه خود تبعیت می‌کنیم گفت: اگر فواید انتخاب اصلح در جامعه ما و سایر استان ها برای جوانان آشکار شود شاهد انتخاباتی پر شورتر از قبل خواهیم بود.

یادگاری با بیان اینکه عمده مشکلات کشور در زمینه آموزش و فرهنگ است، گفت: تربیت صحیح، پایه آموزش مناسب اسلامی- ایرانی در آموزش و پرورش، ارتقای فرهنگ ازدواج، مسئولیت پذیری مدیران کشور بر اساس فرهنگ اسلامی و ایرانی منجر به از میان رفتن بسیاری از مشکلات کشور می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه