امام جمعه ی ماسال:

مگر آن مسئول چکار می‌کند که حقوق‌های چند صد میلیونی بگیرد؟

وظیفه‌ی حکومت دینی سیر کردن شکم مردم است. بسیاری از بزهکاری‌های اجتماعی حاصل عقده‌های روانی ایجاد شده از این وضعیت و دهن کجی نسبت به مسایلی همچون حقوق های چند صدمیلیونی است.

مگر آن مسئول چکار می‌کند که حقوق‌های چند صد میلیونی بگیرد؟

به گزارش ۸دی به  نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی ماسال، ضمن اشاره به اهمیت دیدارهای رمضانی رهبر انقلاب با مسئولین و کارگزاران نظام، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله خامنه ای نه تنها به عنوان یک شخصیت برجسته‌ی سیاسی که به عنوان یک عالم متعبد متقی، دستور العمل های سازنده‌ای برای مسئولین داشتند که اولین مورد آن استفاده از فرصت بی نظیر ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود : همانطور که رهبر انقاب فرمودند دشمن به دنبال از بین بردن و یا توقف رشد و پیشرفت توانمندی‌های ماست و به عنوان اولین مورد رشد ایمان اسلامی جامعه را هدف قرار داده است.

امام جمعه ی ماسال کنار آمدن با آمریکا را غیر ممکن دانسته و گفت: مشکلات ما با آمریکا بواسطه مذاکره حل نخواهد شد و آنها هر روز به دنبال بهانه‌ای جدید هستند. امروز برنامه‌ی هسته ای ما را بهانه قرار داده اند و فردا به مسایلی همچون موشک‌های بالستیک، حقوق بشر، اصل ولایت فقیه و در نهایت اصل نظام خواهند پرداخت.

نماینده‌ی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان  ضمن اشاره به حذف نام عربستان از لیست کشورهای کودک کش، در پی تهدیدهای عربستان به لغو کمک‌های مالی به سازمان ملل، افزود:  آقای بانکی مون! نام عربستان را حذف کنید یا نه تفاوتی نمی‌کند، عربستان و سازمان ملل رو سیاه هستند و نامشان بعنوان ظالمان بین المللی ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی، حقوق‌های میلیونی برخی مسئولین را مایه شرمساری دانست  و گفت : اینکه عده‌ای محتاج نان شب باشند و عده‌ای میلیاردر حقوق‌های چند صد میلیونی بگیرند عدالت است؟ مگر آن مسئول چکار می‌کند که ۲۳۴ میلیون حقوق بگیرد؟

در ادامه امام جمعه‌ی ماسال ضمن انتقاد از مسئولینی که در برابر امر به معروف علما موضع می‌گیرند اما در برابر اختلاس‌ها، دزدی‌ها، رکود و بیکاری حاکم بر جامعه سکوت اختیار کرده‌اند، ادامه داد: وظیفه‌ی حکومت دینی سیر کردن شکم مردم است. بسیاری از بزهکاری های اجتماعی حاصل عقده های روانی ایجاد شده از این وضعیت و دهن کجی نسبت به چنین مسایلی است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه