از صبح امروز؛

چوکا فعالیت تولیدی خود را از سر گرفت + تصاویر

با حضور فرماندار رضوانشهر، کارخانه ی چوکا پس از ماهها وقفه در فعالیت، تولید خود را بار دیگر آغاز کرد.

چوکا فعالیت تولیدی خود را از سر گرفت + تصاویر

به گزارش ۸دی، صبح امروز یکشنبه سی ام خردادماه کارخانه ی چوکا با حضور عسکر حسنی پور فرماندار رضوانشهر و رئیس شورای تأمین شهرستان، رئیس دادگستری و رئیس اداره ی اطلاعات شهرستان های رضوانشهر و ماسال فعالیت تولیدی خود را از سر گرفت.

وقفه در تولید کارخانه‌ی چوکا در چند ماه اخیر موجب ایجاد مشکلات اجتماعی و نگرانیها و دغدغه‌ی کارکنان مجموعه‌ی چوکا شده بود.

فرماندار رضوانشهر صبح امروز به حضور در این کارخانه و بازدید از مجموعه های مختلف این شرکت تولیدی بزرگ، دستور آغاز فعالیت این کارخانه را صادر کرد.

در جریان این بازدید، عسکر حسنی پور اظهار داشت: با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید در راستای رونق اقتصادی همه باید جهت تحقق شعار سال با وحدت و همدلی تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حمایت های مداوم انشاء الله در آینده شاهد وقفه در تولید کارخانه نباشیم و این مجموعه بزرگ با پتانسیل بالا همچنان به تولید با ظرفیت اسمی خود ادامه داده و بخش عمده ای از نیاز مصرفی به کاغذ کشور را تأمین نمایند و با عرضه آن در بازار آیدات آن نصیب کارگران پرتلاش و سخت کوش چوکا گردد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه