جایگاه برتر گیلان در تهیه و‌ تصویب طرح سند توسعه در کشور

سرپرست استانداری گیلان اقدامات و مسیر شورای برنامه‌ریزی استان را مثبت ارزیابی کرد و‌ گفت: استان گیلان یکی از استان برتر در حوزه تهیه، تدوین و تصویب طرح آمایش و سند توسعه بوده است.

جایگاه برتر گیلان در تهیه و‌ تصویب طرح سند توسعه در کشور

به گزارش هشت دی،ارسلان زارع  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب به پیشرفت و‌ توسعه استان گیلان کمک کرد، اظهار کرد: استان گیلان دارای ظرفیت بسیار زیادی در حوزه اقتصادی، تجارت و گردشگری است که باید تمام ارگان و‌ نهادها در استان برای توسعه و پیشرفت تلاش و برنامه مناسب انجام شود.

وی با اشاره راه‌کارهای مناسب برای انجام برنامه‌ریزی بهتر در استان گیلان گفت: اگر می‌خواهیم کارها در استان مثمر ثمر واقع شود باید با برنامه مناسب با انجام کارهایی به اصلاح آئین‌نامه‌ها، تجمیع کارگروه‌های مربوط به شورای برنامه‌ریزی استان، استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها، انجام شود.

سرپرست استانداری گیلان با اذعان به اینکه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان گیلان باید استمرار داشته باشد، تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی استان گیلان از نیروها و افراد متخصص، تصمیم گیر و تعیین‌کننده استفاده می‌کند تا بتوان برنامه‌های میان‌مدت، بلندمدت و کوتاه‌مدت‌ را انجام داد که خوشبختانه این برنامه‌ریزی‌ها در استان گیلان پایدار و متوازن بوده است.

زارع اقدامات و مسیر شورای برنامه‌ریزی استان را مثبت ارزیابی کرد و‌ افزود: استان گیلان یکی از استان‌ها برتر در حوزه تهیه، تدوین و تصویب طرح آمایش و سند توسعه بوده لذا اگر سعی داریم تا استان گیلان روبه‌پیشرفت حرکت کند باید توجه ویژه به این سند شود.

وی با درخواست از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در سطح استان گیلان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان گیلان باید برای بهره‌مند شدن از سهم اعتبارات عمرانی ۸۱ درصدی سطح ملی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود تلاش کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه