فرماندار صومعه سرا:

رسانه ها از ایجاد جو کاذب تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه باید در فضای انتخابات به طور سالم در کنار هم گام برداریم، گفت: رسانه ها از ایجاد جو کاذب تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

رسانه ها از ایجاد جو کاذب تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند

به گزارش ۸دی،سیدجلال سیدمحمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است و ما نمی توانیم از این مسئله غافل باشیم اظهارکرد: در حوزه فضای مجازی پیامدهای مختلفی در جامعه ایجاد می شود که متولیان امور باید در این راستا برنامه ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینک باید سطح توقعات را در چهارچوب قانون مشخص کنیم تصریح کرد: نگاه امنیتی به فضای مجازی نداریم اما وقتی احساس مخاطرات امنیتی کنیم با کسی تعارف نداریم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه باید در فضای انتخابات به طور سالم در کنار هم گام برداریم، گفت: رسانه ها از ایجاد جو کاذب تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه کار خبرنگار اطلاع رسانی است نه خبرسازی خاطرنشان کرد:  از ۲ ماه گذشته گروه هایی در شهرستان تشکیل شده و تمام کانال های انتخاباتی را رصد می کنیم.

محمدی با بیان اینکه اگر قانون انتخابات را رعایت کنیم مردم راحت تر می توانند تصمیم بگیرند، اظهار کرد: فعالان فضای مجازی در هدایت توقعات خیلی تاثیر گذار هستند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اصحاب رسانه باید توقعات را به سمت قانونی پیش ببرند، افزود: مردم کسی را انتخاب کنند که وقتی وارد مجلس شد قانونی را وضع کند که به نفع همه مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه از وظایف نماینده آسفالت، برق رسانی و … نیست و آنها نباید به جای کار قانونی دنبال کار اجرایی باشند، گفت: اصحاب رسانه باید مردم را نسبت به وظیفه قانونی نماینده متوقع کنند.

محمدی با اشاره به اینکه هرچقدر مردم را با قانون انتخابات بیشتر آشنا کنیم در مراحل مختلف و مدار قانونی رفتار می کنند، افزود: برای تبلیغ داوطلب باید با توانمندی آن تضعیف رقیب را در پیش بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه به گونه ای به فضای مجازی وابسته شده است که به فضای حقیقی تبدیل شده است، افزود: فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است و در چارچوب زندگی ما رسوخ یافته است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه پیامدهای مختلفی در این حوزه ایجاد می شود و متولیان امر باید برنامه ریزی درستی در این خصوص داشته باشند، خاطرنشان کرد: ما بدنبال طبقه بندی و تفکیک رسانه های رسمی، غیررسمی و…نمی باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه