پرداخت وام ۱۲ درصدی به بنگاه‌ها به شرط حفظ اشتغال

وزیر تعاون گفت: وام ۱۲ درصدی به شرط حفظ اشتغال موجود تا پایان سال جاری در اختیار بنگاه‌های نیازمند به منابع قرار خواهد گرفت.

پرداخت وام ۱۲ درصدی به بنگاه‌ها به شرط حفظ اشتغال
به گزارش ۸دی، مجمد شریعتمداری وزیر تعاون در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان آموزش فنی و حرف‌های استانها، از پرداخت وام ۱۲ درصدی به بنگاه‌ها به شرط حفظ اشتغال، اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای بیمه بیکاری و آماده سازی ۵ میلیون بسته معیشتی ۳۵۰ هزارتومانی برای نیازمندان خبر داد.
محمد شریعتمداری با بیان اینکه برای حفظ اشتغال موجود وام ۱۲ درصدی در نظر گرفته شده گفت: این وام جمعا مبلغی در حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان است که به شرط حفظ اشتغال موجود تا پایان سال جاری در اختیار بنگاه‌هایی قرار خواهد گرفت که نیازمند به منابع هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل تهدید‌ها مقاومت بالایی دارد و میتواند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند، افزود: در جریان شیوع کرونا ۱۳۸۰ مرکز با همکاری ۸ هزار و ۹۴۰ نفر از همکاران در حال تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم هستند که تا به حال ۱۲ میلیون و ۸۵۵ هزار عدد ماسک توسط سازمان فنی و حرف‌های تولید شده است. همچنین ۳۳۳ هزار و ۱۸۷ تولیدکننده موفق به تولید ۳۲۶ هزار و ۶۹۳ عدد سایر اقلام بهداشتی و بیمارستانی شده اند.
شریعتمداری همچنین با اشاره به پیش بینی‌ها مبنی بر رشد اقتصادی منفی ۱۰ درصدی در منطقه گفت: در سایر مناطق جهان نیز رشد اقتصادی منفی خواهد شد که طبیعی است ایران هم از این شرایط متاثر باشد بر این اساس لازم است تمام تلاش خود را برای حفظ و بهبود شرایط اقتصادی و تولید به کار بگیریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه