مدیرکل بهزیستی گیلان خبرداد:

فعالیت های بهنگام اورژانس اجتماعی لنگرود در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی گیلان فعالیت های به‌هنگام اورژانس اجتماعی لنگرود را در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ستودنی دانست و گفت: بهزیستی شهرستان از ظرفیت انسانی خوبی برخوردار است.

فعالیت های بهنگام اورژانس اجتماعی لنگرود در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

“حسین نحوی نژاد” در جلسه هم اندیشی با فرماندار لنگرود امروز در فرمانداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت های شهرستان و حمایت های خوب خیرین، اظهارداشت: مرکز نگهداری معلولین در لیلاکوه نمونه ای از این کارهاست و بهزیستی شهرستان نیز از ظرفیت انسانی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت های به‌هنگام  اورژانس اجتماعی لنگرود، تصریح کرد: پایگاه خدمات اجتماعی در محلات حاشیه نشین و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی نیز سال گذشته در انزلی محله لنگرود افتتاح شد که گزارش ها حاکی از توفیقات در این زمینه است.

مدیر کل بهزیستی گیلان یکی از سیاست های کاری خود را توجه به شهرستان ها دانست و گفت: انفصال بین صفوف اجرایی و ستادی باید کم رنگ شود و مدیریت بخش شهرستان ها با سه هدف ارتباط فوریتی با مدیر کل و معاونین و حضور در شورای معاونین، حضور در شهرستان ها و ارتقای وضعیت شهرستان فعالیت می کند.

*همگرایی و همکاری بین ادارات لازمه رفع مشکلات
« رحیم حیدری» نیز در این جلسه ضمن ابراز امیدواری از تمهیدات و تصمیمات  اتخاذ شده که حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی را به دنبال دارد، گفت: برای حل مشکلات باید همگرایی و همکاری بیشتری در بین نهادها و ادارات باشد.

فرماندار لنگرود به حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ اشاره کرد و خواستار  پیگیری بیشتر در این خصوص به منظور ایجاد شغل برای افراد آسیب دیده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

*پرداخت ۵۱۸ میلیون تومان مستمری ماهیانه به افراد تحت پوشش بهزیستی لنگرود  ​

« زهرا سعیدی » در این جلسه با اشاره به اینکه ۴۲ پرسنل در بهزیستی شهرستان لنگرود. مشغول فعالیت هستند، گفت: از چهار هزار و ۲۱ مددجو تحت پوشش بهزیستی لنگرود، ۲ هزار و ۸۸۵ نفر توانخواه هستند.

سرپرست بهزیستی لنگرود از پرداخت ۵۱۸ میلیون تومان مستمری ماهیانه به افراد تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: امسال پنج میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال تخصیص یافته که تا کنون ۷۶۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۴۷ نفر جذب شده است‌.

سعیدی از فعالیت هشت موسسه، چهار کمپ، ۱۲ مرکز و ۳۳ مهر کودک در لنگرود خبر داد و گفت: از ۳۳ مهد کودک در شهرستان به دلیل شرایط کرونایی تنها ۱۸ مهد فعال است.

وی توانمند سازی و ایجاد اشتغال فرد معلول را از اهداف مهم طرح C.B.R دانست و خاطرنشان کرد: هزار و ۲۶۵ پرونده با نظارت بهزیستی در دو مجتمع خدماتی بشری و حوری موجود است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه