مبتلایان کرونا در گیلان از مرز ۱۰۰۰ نفر گذشت

معاون علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، گفت: با توجه به شدت سرایت بیماری، مردم سعی کنند در خانه بمانند و از دورهمی‌های افطاری پرهیز کنند.

مبتلایان کرونا در گیلان از مرز ۱۰۰۰ نفر گذشت

به گزارش ۸دی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تداوم سیر آرام صعودی بیماران کرونایی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۲۱ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم. در حال حاضر ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و ۱۲۴ نفر در وضعیت شدیدا بدحال قرار دارند.

وی با اشاره به اوج گیری بیماری کرونا طی هفته جاری، تصریح کرد: مردم همچنان باید پروتکل های بهداشتی را فوق العاده رعایت کنند و در موارد غیر ضروری از خانه خارج نشوند. به جهت اینکه ویروس کرونا در فضای بسته باقی می ماند افرادی که مستعد بیماری هستند نباید بدون ماسک چه در فضای باز و چه در فضای بسته بیش از ۱۵ دقیقه در تماس با هم قرار بگیرند.

“آبتین حیدرزاده” با بیان اینکه ماسک زدن و شرکت نکردن در تجمعات کافی نیست و با توجه به شدت سرایت بیماری، مردم سعی کنند در خانه بمانند. سازمان بهداشت جهانی هیچ منافاتی بین روزه داری و رعایت پروتکل های بهداشتی قائل نیست لذا مردم از دورهمی های افطاری پرهیز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه