کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در سنگر

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۳۲ کیلو ۵۰۰ گرم موادمخدر در بازرسی از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت در بخش سنگر خبر داد.

کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در سنگر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی است اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با پلیس است. ماموران انتظامی بخش سنگردر حال گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ که در کنار خیابان پارک و پلاک آن کنده شده بود مشکوک و آن را زیر نظر قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه بعد از چند دقیقه زیر نظر قرار دادن خودروی مورد نظر، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا به کنار خودرو آمد و در حال رد و بدل کردن بسته‌ای مشکی رنگ بودند افزود: ماموران بلافاصله نسبت به دستگیری راننده و راکب موتورسیکلت اقدام کردند.

سرهنگ “محمود حافظی” از کشف ۳۲ کیلو ۱۹۸ گرم موادمخدر از نوع شیره تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در جای زاپاس در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود و همچنین ۳۰۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از موتورسیکلت مورد نظر و یک دستگاه ترازوی دیجیتال خبر داد و گفت: در این راستا دو متهم ۴۳ و ۲۹ ساله دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه