«سلاله باران» روایتی مستند از زندگی آیت الله سید مجتبی رودباری

فیلم مستند «سلاله باران» به مناسبت اربعین درگذشت آیت‌الله سید مجتبی رودباری پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه باران پخش می شود.

«سلاله باران» روایتی مستند از زندگی آیت الله سید مجتبی رودباری

به گزارش هشت دی، مستند «سلاله باران» به سفارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان و تهیه‌کنندگی اسحاق مجیدی و کارگردانی ایمان مقدم در اربعین درگذشت آیت‌الله سیدمجتبی رودباری از شبکه باران پخش می‌شود.

این فیلم، اولین مستندی است که پیرامون معرفی این شخصیت دینی و علمی تهیه و تولید شده و در آن به بررسی چگونگی ارتباط با خانواده، مراحل تحصیلی، سیره عملی، سبک زندگی، آثار علمی، خدمات و نحوه ارتباط با مردم پرداخته شده است.

در مستند سلالا باران، مصاحبه حجت‌الاسلام دکتر سیدحمید روحانی (رئیس بنیاد تاریخ ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی) با این شاگرد حضرت امام خمینی (ره) که در تیر ماه سال ۱۳۹۰ در منزل این عالم فقید طی چند روز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تهیه شده بود برای اولین  بار با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت منتشر شده است.

مستند سلاله باران پنجشنبه (۱۵ اردیبهشت) ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه باران پخش خواهد شد و پخش آن در شبکه های ملی نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه