توقیف کامیون حامل ۵۵ کیلو مواد مخدر در سراوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: ۵۵ کیلوگرم ماده مخدر در منطقه سراوان شهرستان رشت در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

توقیف کامیون حامل ۵۵ کیلو مواد مخدر در سراوان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند. پلیس با اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت صورت گرفته، خودرو کامیون متهم را حین جابه جایی و انتقال مواد مخدر در منطقه سراوان شهر رشت شناسایی و متوقف کرد.

سرهنگ “علی احمدپور” از کشف ۵۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۴۲ ساله به همراه همدست ۲۵ ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه