کشف ۷۳ کیلوگرم موادمخدر در رودسر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: ۷۳ کیلوگرم موادمخدر در بازرسی از خودرو قاچاقچیان در شهر رودسر کشف شد.

کشف ۷۳ کیلوگرم موادمخدر در رودسر

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با بیان اینکه بدون شک اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی فراگیر است که تمام ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را دچار آسیب می‌کند، اظهار کرد: پیشگیری از مصرف مواد مخدر موضوعی است که باید دغدغه همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند. با اقدامات همه جانبه خودرو‌های ۲۰۶ و رانا متهمان حین کنترل و پایش ۴۸ ساعته محورهای مواصلاتی در شهر رودسر شناسایی و متوقف شدند.

سرهنگ “علی احمدپور” از کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی خودرو رانا خبر داد و بیان کرد: متهمان ۴۲ و ۵۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعاً مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه