معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش:

احکام رتبه‌بندی نیم میلیون معلم نهایی شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد افراد مشمول طرح رتبه‌بندی یک میلیون نفر است که تاکنون احکام نیم میلیون نفر از فرهنگیان نهایی شده و باقی افراد تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند.

احکام رتبه‌بندی نیم میلیون معلم نهایی شد

به گزارش هشت‌دی، قاسم احمدی‌لاشکی امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه طرح رتبه‌بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده‌ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست‌اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است، اظهار کرد: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های دولتی و علوم پزشکی ۹۰ هزار نفر است فقط تعداد افرادی که از تاریخ شهریورماه ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند، ۱۳۵ هزار نفر است و قابل مقایسه با دیگر دستگاه‌ها نیست.

وی در ادامه افزود: تمام سعی ما بر این است حق هیچ شخصی ضایع نشود. کسانی که نسبت به احکام خود معترض هستند پس از ثبت اعتراض، درخواست آن‌ها در هیات ممیزی استان بررسی می‌شود و اگر مجدد معترض باشند، در هیات ممیزی کشور اعتراض آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش یکی از هدف‌های سفر دوم رئیس جمهور را بررسی وعده‌های دور نخست سفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه سازه‌ای و فضای آموزشی بدون شک دچار چالش‌هایی هستیم و در این سفر امید می‌رود مصوبه‌های خوبی انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه