عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

مردم رئیس‎‌جمهوری در تراز شهید رئیسی می‌خواهند

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی می‌خواهند، گفت: اگر مدیری در خط ولایت است باید فدایی مردم، کشور و نظامش باشد که شهید آیت‌الله رئیسی این مهم را به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش گذاشت؛ لذا عملکرد ایشان لازم است الگوی سیاسیون و مدیران قرار بگیرد.

مردم رئیس‎‌جمهوری در تراز شهید رئیسی می‌خواهند

حجت‌الاسلام علی عطایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به ویژگی‌های رییس جمهور تراز انقلاب با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رییسی و یارانش با خون خود در میدان عمل یک بار دیگر شعارهای انقلاب را به شعور تبدیل کردند و این شعور ملی ما را به میدان محک آورد و جوانان شاهد یک رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی بودند.

وی شهادت را پیام الهی و چراغی برای مردم و کشور دانست و گفت: اگر قرار باشد که در خط شهدا، امام و خط مشی رهبری باشیم باید فردی در قامت شهید رئیسی را انتخاب کنیم که هیچ‌گاه به دنبال منافع خودش نبود و حزبی نداشت تا مصداق قرآنی «کُلُّ حِزْبٍ بِما لَدَیْهِمْ فَرِحُون» باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان ادامه داد: ملت ایران با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت علاوه بر تکریم شهید رئیسی، راه و‌ مسیر انقلاب را تایید کردند و از این پس رئیس جمهور آینده خود را در قامت و تراز این مرد آسمانی و الهی می‌طلبند.

حجت‌الاسلام عطایی تصریح کرد: مردم‌داری، فدایی مردم و ولایت‌مداری از جمله ویژگی‌های شاخص رییس جمهور شهید است و ایشان ثابت کرد که اگر مدیری در خط ولایت باشد باید ابتدا فدایی مردم و کشور و نظامش باشد لذا به دلیل همین اخلاص، خداوند نیز خریدار او شد و مهر تایید خود را بر کارنامه ایشان زد و در تاریخ انقلاب اسلامی تا ابد ماندگار شدند لذا عملکرد ایشان لازم است الگوی سیاسیون و مدیران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که هرکس شعار و شعورش غیر از این باشد نه خادم مردم بلکه خائن به مردم و کشور است لذا ناگفته نماند تمام خسارت‌ها را کسانی به نظام وارد کردند که خلاف این مسیر را رفتند البته ملت با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای پاسخ بدخواهان نظام و ملت و کشور را خواهند داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه با دشمن شناسی صحیح، فریب بوق رسانه ای دشمن را نخوریم و بدانیم هر کسی که توسط دشمن بیشتر تخریب می‌شود همان بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: داشتن یک برنامه جامع نیز از جمله شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح است چرا که داشتن برنامه مهم‌تر است و مردم نیز همواره ثابت کرده‌اند که فریب کسانی که بارها امتحان خود را پس داده‌اند نخواهند خورد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه