امام جمعه رشت:

مشارکت حداکثری مایه پیشرفت کشور است

امام جمعه رشت با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مایه پیشرفت کشور است، گفت: مشارکت بالا دشمنان را نابود کرده و مایه امنیت و اقتدار است. 

مشارکت حداکثری مایه پیشرفت کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) پیشاپیش فرارسیدن عید سعید غدیر، اظهار کرد: این عید مایه عزت انسان ها و مسلمانان است و غدیر بزرگ ترین عید مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مشارکت حداکثری همواره مورد تأکید است این در حالی است که حضور حداکثری مایه اقتدار کشور خواهد بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای مایه پیشرفت کشور است، بیان کرد: انتخابات مایه وحدت امت اسلامی بوده و مشارکت بالا دشمنان را نابود کرده و مایه امنیت و اقتدار است.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اهل جناح بازی نبود و دلسوزانه هر چه در توان داشت در راه مردم گذشت و در ادامه این مسیر نیز مردم به فردی توانمند، پاک دست، ولایتمدار که در مسیر انقلاب حرکت کند رأی می دهند.

وی با بیان اینکه هرکه دل در گرو انقلاب اسلامی و راه شهید رئیسی دارد در نخستین ساعات آغاز رای گیری در پای صندوق ها حاضر می شود، گفت: مردم در این انتخابات هوشمندانه حضور خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه مهم راه‌اهن رشت ـ بندرکاسپین که روز گذشته با حضور سرپرست ریاست جمهوری به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه مهمی است که گیلان را به حلقه ارتباط آسیای میانه، اروپای شرقی و جنوب شرقی آسیا به شبه قاره هند تبدیل می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که راه آهن رشت – آستارا با سرکار آمدن دولت جدیدی اجرایی شود، گفت: با اجرای این پروژه علاوه بر ارتباط دریایی، مسیر زمینی و ریلی نیز برقرار خواهد شد که تحولات اقتصادی ویژه‌ای برای کشورهای منطقه خواهد داشت.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره تبریک هفته قوه قضائیه با بیان اینکه سیستم قضایی کشور جایگاه مهمی در ارتباط با لایه های مختلف جامعه دارد، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ هزار کلاهبرداری در گیلان توسط دستگاه قضا مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در ادامه حرکت بی خردانه کشور کانادا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: این سپاه پاسداران است که در رأس دفاع از مظلومان جهان قرار دارد و حرکت می کند.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه