عالم اهل تسنن گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

انتخاب آگاهانه مردم توطئه‌ها را بی‌اثر می‌کند

عالم اهل تسنن گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات تأیید نظام جمهوری اسلامی و به سود منافع ملی است، گفت: حضور گسترده و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو توطئه‌ها و افکار پلید دشمنان را بی‌اثر خواهد کرد.

انتخاب آگاهانه مردم توطئه‌ها را بی‌اثر می‌کند

حجت‌الاسلام عزت‌شیخ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه انتخابات امری ملی است و موظف هستیم که در آن شرکت کنیم، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شخص دوم کشور و رئیس قوه مجریه است و انتخاب شخصی مناسب برای این جایگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 وی با تأکید بر انتخاب جایگزین مناسب برای شهید رئیسی، بیان کرد: رئیس‌جمهور باید فردی مردمی و مسلط به مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد و درستکاری را سرلوحه کارش قرار دهد.

 عالم اهل تسنن با بیان اینکه ارزش‌های ملی و انقلابی باید برای رئیس‌جمهور مهم باشد و در کارها و برنامه‌هایش آن را مورد توجه قرار دهد، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید ضمن تلاش جهادی برای حل مشکلات، ارزش‌های ملی و انقلابی را در نظر داشته باشد.

 عزت‌شیخ با اشاره به اینکه شهید رئیسی شخصی مردمی بود که بدون هیچ تکلفی بین مردم حضور می‌یافت، تصریح کرد: عمل به منویات رهبری و حضور بی‌واسطه بین مردم از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی بود که در دولت بعدی نیز باید وجود داشته باشد.

حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت دارد

 وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت دارد، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه در موازات مشکلات اقتصادی قرار دارند؛ لذا حل این مسئله حلال مشکلات دیگری نیز است و ناامیدی در جامعه را از بین می‌برد.

 عالم اهل تسنن افزود: یکی دیگر از مسائل مهم و اولویت‌دار کشور مسئله فرهنگی است و دولت بعدی ضمن حفظ ارزش‌ها می‌بایست از به‌کارگیری افرادی که انحراف فکری دارند خودداری کرده و رفتارهای اجتماعی را بر بستر قانون قرار دهد.

 وی ادامه داد: برای حل ناهنجاری‌های اجتماعی باید روی مسائل آموزشی و فرهنگی کار و برنامه‌ریزی کرد؛ زیرا این مسائل با قدرت‌نمایی و اجبار قابل حل نیست و باید جامعه را در مسیر درست قرار داد.

 این عالم اهل تسنن تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی زمینه‌ساز ساماندهی بخش‌های دیگر است و اگر برای معیشت مردم برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد سایر مسائل نیز حل می‌شود.

 وی تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور مسائل علمی و پایه‌ای کشور را به‌درستی بفهمد و درک کند می‌تواند بهتر در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کند.

 عزت‌شیخ با بیان اینکه شرکت در انتخابات تأیید نظام جمهوری اسلامی و به سود منافع ملی است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو توطئه‌ها و افکار پلید دشمنان را بی‌اثر خواهد کرد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه