نماینده ولی‌فقیه در گیلان خواستار شد:

لزوم تسریع در بازسازی مناطق آسیب‌دیده روستای امامزاده ابراهیم شفت  

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر پرداخت هرچه سریع‌تر تسهیلات بلاعوض به مالکان ساختمان‌های سوخته در روستای امام‌زاده ابراهیم شفت، گفت: زندگی در چادر دشوار است و باید به امور زندگی مردم این منطقه به‌سرعت رسیدگی شود.

لزوم تسریع در بازسازی مناطق آسیب‌دیده روستای امامزاده ابراهیم شفت  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان، در بازدید از منطقه آسیب‌دیده روستای امامزاده ابراهیم شهرستان شفت و گفتگو با اهالی خسارت‌دیده این روستا، گفت: هر حادثه‌ای حکمتی دارد و انسان باید در برابر حوادث به خدا توکل کند.

 وی با بیان اینکه در جریان آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم، مردم منطقه خسارت‌های مادی و معنوی متحمل شدند، افزود: مسئولان باید باتوجه‌به اوضاع مردم این منطقه، با حوصله و جدیت تمام کارهای بازسازی و تأمین منابع مالی را به‌سرعت پیگیری کنند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر پرداخت هرچه سریع‌تر تسهیلات بلاعوض به مالکان ساختمان‌های سوخته در این شهرک، گفت: زندگی در چادر دشوار است و باید به امور زندگی مردم این منطقه به‌سرعت رسیدگی شود.

 موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان هم در این بازدید گفت: با شروع حادثه آتش‌سوزی، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان گیلان پای‌کار بودند و تا امروز بیش از ۹۰ درصد واحدهای آسیب‌دیده در حریق آواربرداری شده‌اند.
وی افزود: هم اکنون عملیات آزمایش خاک برای آغاز ساخت واحدهای مسکونی و تجاری در دست اجرا است.

 پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت دچار حریق شد که در این حادثه، بر اساس آمار مدیریت بحران استانداری گیلان، ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری و یک دستگاه خودروی بیل مکانیکی در آتش سوخت.

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه