امام جمعه ماسال در گفتگو با «هشت‌دی»:

افکار عمومی در انتظار نتیجه بررسی حادثه بیمارستان قائم است

امام جمعه ماسال با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برعهده دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، گفت: افکار عمومی انتظار بررسی ابعاد این حادثه و برخورد با بانیان را دارد در غیر این صورت برخورد دوگانه و هرگونه مسامحه با عدالت اجتماعی سنخیتی ندارد.

افکار عمومی در انتظار نتیجه بررسی حادثه بیمارستان قائم است

حجت‌الاسلام سید هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت اظهار کرد: در جریان این حادثه یقیناً قصور و کوتاهی‌هایی از سوی افراد مختلف صورت گرفته است در غیر این صورت شاهد این اتفاق تلخ نبودیم.

وی گفت: حوادثی نظیر آتش‌سوزی در کشور اتفاق می‌افتد اما در بسیاری از موارد در این سطح تلفات در پی نداشته است.

امام جمعه ماسال تصریح کرد: یکی از جایگاه‌های ذی‌ربط که مسئولیت نظارت بر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را دارد دانشگاه علوم پزشکی گیلان است لذا در حال حاضر نیازمند بررسی ابعاد این حادثه هستیم کما اینکه درخصوص حادثه کمپ اعتیاد لنگرود نیز برخورد جدی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: بیمارستانی که بین‌المللی است به طور قطع برای ساخت و‌ تجهیز از تسهیلات دولتی بهره‌مند شده است لذا دانشگاه علوم پزشکی در جریان این مسئله مبرّا نیست بلکه باید بیمارستان‌ها از لحاظ استاندارد‌ها و تجهیزات و ارائه خدمات به طور مرتب مورد بازرسی و نظارت قرار بگیرند.

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان، تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد در میان برخی پزشکان دریافت زیرمیزی از بیماران یا فرار مالیاتی و … را شاهد هستیم که نظارت بر تمام این مسائل ذیل مسئولیت‌های علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

امام جمعه ماسال در پایان خاطرنشان کرد: افکار عمومی انتظار بررسی ابعاد این حادثه و برخورد با بانیان را دارد در غیر این صورت برخورد دوگانه و هرگونه مسامحه با عدالت اجتماعی سنخیتی ندارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه