امام‌جمعه ماسال در گفتگو با «هشت‌دی»:

حضور پای صندوق رأی حمایت از آرمان‌ شهدا است

امام‌جمعه ماسال، گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان به خصوص شهید آیت‌الله رئیسی است و مردم در این مسیر فردی متعهد، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و دغدغه‌مند را انتخاب کنند.

حضور پای صندوق رأی حمایت از آرمان‌ شهدا است

 حجت‌الاسلام سید هادی موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به اهمیت جایگاه انتخابات، اظهار کرد: با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش و از طرفی وضعیت منطقه شرق آسیا و دنیا، این دوره از انتخابات از جایگاه منحصربه‌فردی برخوردار بوده و دارای اهمیت است.

 وی در پاسخ به این سؤال که حضور مردم در انتخابات چه پیامی را برای نظام سیاسی حاکم بر دنیا دارد، گفت: حضور حداکثری در انتخابات همواره از منویات رهبر انقلاب بوده و این حضور در پای صندوق‌های رأی از آثار و برکات فراوانی برخوردار است.

 امام‌جمعه ماسال افزود: مشارکت بالا سبب وحدت و انسجام ملی، اقتدار کشور در حوزه‌های مختلف و در نهایت موجب ناامیدی دشمنان شده و کشور را بیمه خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: آنچه که در نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت است حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی فارغ از هر انتخابی بوده و در قدم بعدی انتخاب فرد اصلح است و اصل این حضور مهم است.

 وی با بیان اینکه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند فارغ از اینکه به چه کسی رأی می‌دهند در واقع رأی به انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی داده‌اند، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب، حتی کسانی که به نظام و انقلاب وابستگی ندارند حتماً امنیت، توسعه و تحول کشور برایشان مهم است؛ لذا تنها راه، حضور و مشارکت در انتخابات و رأی‌دادن است.

 امام‌جمعه ماسال بیان کرد: تمام عرصه‌های سیاسی کشور حضور فعال داشته و دارند و نمونه این حضور را در ۸ دی‌ماه ۸۸ را شاهد بودیم که این مسئله نشان‌دهنده آگاهی، بصیرت، شعور سیاسی و دشمن‌شناسی است؛ لذا علاوه بر خودمان دیگران را نیز به این امر مهم و خطیر دعوت کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند تکمله حماسه بدرقه شهدای خدمت، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و باید فردی را انتخاب کنیم که ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان به خصوص شهید آیت‌الله رئیسی را دنبال کند و متعهد، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و دغدغه‌مند باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه