معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان:

۲۲ هزار برنجکار گیلان محصول خود را بیمه کردند

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با اشاره به تمدید مهلت بیمه زراعت برنج گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۶۰۰ شالیکار در استان زمین‌های شالیزاری خود را تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار دادند.

۲۲ هزار برنجکار گیلان محصول خود را بیمه کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» پیمان عبداللهی‌فر روز دوشنبه در گفتگویی اظهار کرد: این تعداد از برنجکاران گیلانی با خرید بیمه‌نامه از صندوق بیمه محصولات کشاورزی ۱۸ هزار و ۳۰۰ هکتار از زمین‌های شالیزاری خود را بیمه کردند.

 وی با اشاره به تمدید مهلت بیمه این محصول تا دهم تیرماه جاری اضافه کرد: شالیکاران گیلانی می‌توانند برای خرید بیمه‌نامه تمهیدات و تخفیفات تا ۴۰ درصد به شعب بانک کشاورزی، نمایندگی بیمه و مراکز منتخب جهاد کشاورزی سراسر استان مراجعه کنند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان درباره تمهیدات ویژه خرید بیمه‌نامه محصولات کشاورزی بیان کرد: برای هر یک از موضوعات اعم از اجرای طرح تجهیز و یکپارچه‌سازی اراضی زراعی، تولید محصول برنج سالم با روش مدیریت تلفیقی ICM کشت ارقام معرفی شده از سوی مؤسسه تحقیقات برنج، پرداخت‌کنندگان زکات، بسیجیان فعال، ایثارگران، کشاورزان نمونه و آزمون خاک تخفیف و تمهیدات در نظر گرفته شده است.

 وی اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز برای خرید بیمه‌نامه کشاورزان دارای ۳ فرزند و بالاتر (فرزند سوم متولد ۱۴۰۰ و به بعد) تخفیف تعیین شده است ضمن اینکه برای بیمه گروهی با حداقل ۳۰۰ کشاورز نیز تخفیف تعلق می‌گیرد.

 معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار و ۲۰۰ کشاورز در استان محصولات خود را بیمه کردند، ادامه داد: خرید بیمه‌نامه برای سایر محصولات دامی، شیلاتی و زنبورعسل بدون توقف ادامه دارد.
انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
من پول ندارم بیمه کنم
در حاشیه