نماهنگ «از ایران نگذشتیم» منتشر شد

نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی، هیات همراه و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با صدای «محمد معتمدی» منتشر شد.

نماهنگ «از ایران نگذشتیم» منتشر شد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، نماهنگ «از ایران نگذشتیم» به همت معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با ترانه‌ای از «مصطفی محدثی خراسانی» و با صدای «محمد معتمدی» منتشر شد.

«عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این باره توضیح داد: این نماهنگ ۴ دقیقه‌ای با موضوع ایران اسلامی و شهدا و به مناسبت چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و هیات همراه وی و همچنین چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تولید شده است.

 وی یادآور شد: ترانه «از ایران نگذشتیم» محتوایی ملی مذهبی دارد و در این نماهنگ تلاش شده ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر سختی‌ها، گذشتن از جان و قدم‌نهادن به مسیر شهادت برای حفظ و صیانت از ایران اسلامی و عمق‌بخشی به هویت ملی به تصویر کشیده شود.

عوامل تولید این نماهنگ عبارت‌اند از: آهنگساز: امیرحسین سمیعی، نوازندگان: حسین پارسافر، پگاه عبدالله‌زاده، موژان میرزایی، فرناز داوریی (ویولن و ویولا)، کریم باقری (ویولنسل)، حسن فراهانی (ترومپت و فلوگل)، مصطفی بانیان (فلوت)، محمد زمانی (سازهای کوبه‌ای)، تهیه‌کننده: امیرحسین شفیعی.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه