نماینده رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

مشارکت بالا از نیاز‌های ضروری کشور است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور در انتخابات از نیازهای ضروری کشور است؛ لذا اگر مردم خواهان حل مشکلات هستند باید با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مشارکت بالا از نیاز‌های ضروری کشور است

 جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه حضور حداکثری و مشارکت بالا چه تأثیری در آینده کشور دارد، اظهار کرد: حضور در انتخابات و مشارکت بالا از نیازهای ضروری کشور است؛ لذا اگر مردم خواهان حل مشکلات هستند باید با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

قطعاً مشارکت بالا سبب افزایش قدرت رئیس‌جمهور می‌شود

 وی با اشاره به پیامی که از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به جهانیان صادر می‌شود، تصریح کرد: قطعاً مشارکت بالا سبب افزایش قدرت رئیس‌جمهور در حوزه بین‌الملل و در مدیریت کشور و انسجام داخلی خواهد شد؛ اما اگر این مشارکت پایین باشد هم در عرصه بین‌المللی و هم در داخل کشور دچار مشکل خواهیم شد.

دولت شهید رئیسی بسیاری از موانع موجود در سیاست خارجه را اصلاح کرد

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های دولت سیزدهم، اظهار کرد: در طول سه سال گذشته در دولت شهید رئیسی تلاش‌های فراوانی جهت تنش‌زدایی و ایجاد ارتباط مؤثر با کشورهای همسایه خصوصاً بلوک شرق صورت گرفت به‌علاوه در ارتباط با مجامع بین‌المللی چون بریکس و شانگهای اقدامات خوبی صورت گرفت و در کل دولت شهید آیت‌الله رئیسی بسیاری از موانع موجود در سیاست خارجه را اصلاح نمود که نیازمند تداوم این روند در دولت آینده هستیم.

 کوچکی‌نژاد تصریح کرد: با وجود تلاش‌های مضاعف، دولت در حوزه اقتصادی و کاهش تحریم‌ها مؤثر واقع نشد؛ اما اگر این فرصت چهار ساله ایشان ادامه داشت قطعاً شاهد دستاوردهای خوبی در حوزه روابط بین‌الملل و مدیریت کشور بودیم؛ لذا رئیس‌جمهور آینده نیز باید ادامه‌دهنده این روند؛ اما با به‌کارگیری تیم‌های اقتصادی قوی‌تری باشد تا شاهد تحول باشیم.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد ایجاد انسجام در بین نیروهای انقلاب و افزایش اتحاد و مشارکت در انتخابات پیش‌رو توسط ملت باشیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه