مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان:

کلیه محورهای مواصلاتی گیلان باز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، با بیان اینکه به دنبال بارش‌های شدید بامدادی، کلیه محورهای اصلی و فرعی استان باز است، گفت: تنها در راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار به دلیل ریزش و سقوط سنگ، تردد با مشکل مواجه شده است.

کلیه محورهای مواصلاتی گیلان باز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، غلامعلی نیک‌فهم امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز عملیات راهداری و پاکسازی محورهای مواصلاتی استان به دنبال بارش‌های سیل‌آسای بامداد امروز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در سطح استان و بارش‌های شدید باران از شب گذشته، کلیه محورهای اصلی و فرعی استان باز است.

 وی با بیان اینکه تنها در راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار به دلیل ریزش و سقوط سنگ، تردد با مشکل مواجه شده است، افزود: تلاش همکاران راهدار جهت روان‌سازی و پاکسازی محور ادامه دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان تصریح کرد: در مابقی محورهای استان نیز نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب‌گرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام می‌دهند.

 نیک‌فهم با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان بودیم، خاطرنشان کرد: تمام گشت‌های عملیاتی راهداری این اداره کل در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان گیلان مستقر هستند و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

 وی با اعلام اینکه بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح محورهای استان شده و خطر واژگونی را افزایش می‌دهد، یادآور شد: مسافرین و رانندگان محترم حتماً از سفرهای غیرضروری به دلیل شرایط جوی تا پایداری هوا پرهیز کنند؛ همچنین جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت «۱۴۱.ir» مراجعه کرده و یا با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس بگیرید.

انتهای خبر/

منبع: روابط‌عمومی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه