فرماندار رودسر در گفتگو با «هشت‌دی»:

میزان استقبال مردم نویددهنده حضور حداکثری است

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: با توجه به میزان تعرفه‌های مصرف شده تاکنون، نوید یک حضور حداکثری داده می‌شود.

میزان استقبال مردم نویددهنده حضور حداکثری است

 محمد حیدری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به فعالیت ۱۸۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان رودسر، اظهار کرد: در ساعات اولیه شروع رأی‌گیری شاهد حضور باشکوه مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان هستیم.

 وی افزود: با توجه به بررسی اولیه از شعب اخذ رأی شهرستان، صف‌های رأی‌گیری شلوغ است و مردم استقبال خوبی از انتخابات ریاست‌جمهوری کرده‌اند، گفت: با توجه به میزان تعرفه‌های مصرف شده تاکنون، نوید یک حضور حداکثری داده می‌شود.

 فرماندار رودسر تصریح کرد: بیش از ۱۲۲ هزار نفر در شهرستان رودسر واجد شرایط رأی‌دادن هستند که از این میان ۳۸۰ رودسری نیز رأی اولی محسوب می‌شوند.

 حیدری ضمن امیدواری از اینکه مردم مؤمن شهرستان رودسر همچون گذشته با حضور حداکثری در انتخابات مقابل دشمنان نظام بایستند، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی جمهوری اسلامی می‌شود و موجب آن است که مردم تکلیف شرعی و قانونی خود را به‌درستی ادا کنند.

 فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مردم با حضور پای صندوق‌های رأی، این هشدار را به دشمنان خواهند داد که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، تصریح کرد: دشمنان از حضور باشکوه مردم در انتخابات در می‌یابند که آرمان‌های شهدا ادامه دارد و مردم در راستای تبعیت از فرمایشات رهبری پای‌کار نظام هستند.

 وی بیان کرد: مردم با شرکت در انتخابات به دوستان خود این پیام را می‌دهند که بعد از گذشت ۴۵ سال همچنان آرمان‌های انقلاب و فرامین امامین انقلاب و راه شهدای خدمت در قلب‌هایمان تبلور دارد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه