رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۲۶۰ شهروند رضوانشهری از مراکز درمانی ترخیص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: ۲۶۰ شهروند رضوانشهر که با حالت تهوع و سوزش معده به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند، پس از درمان مرخص شدند.

۲۶۰ شهروند رضوانشهری از مراکز درمانی ترخیص شدند

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: دیروز ۲۶۰ نفر از شهروندان رضوانشهری با علائم تهوع، استفراغ و دل درد به مراکز دولتی و خصوصی این شهرستان مراجعه کردند که به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

 وی افزود: در حال حاضر هیچ بیماری با این علائم در مراکز درمانی شهرستان رضوانشهر و گیلان بستری نشده‌اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنوان اینکه این بیماران از روز گذشته به مراکز درمانی شهرستان رضوانشهر از جمله بیمارستان شهدای این شهرستان مراجعه کرده‌اند، گفت: تعداد بیماران مراجعه‌کننده از روز گذشته با علایم مشابه به‌تدریج افزایش یافت که احتمال امکان رعایت‌نکردن موارد بهداشتی را نشان می‌دهد.

آشوبی افزود: اقدامات بهداشتی و درمانی لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای بررسی موضوع و شناسایی منشأ بیماری، با هماهنگی دستگاه‌های مسئول در شهرستان رضوانشهر انجام شده است.

 به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مقرر شده تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر، بررسی‌های اپیدمیولوژیک فوری را برای پیداکردن علت‌های احتمالی این بیماری انجام دهد.

آشوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، گروهی از کارشناسان بهداشتی شهرستان رضوانشهر برای بررسی کامل و شناسایی عوامل بیماری، در محل مرکز بهداشت و بیمارستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 انتهای خبر/

منبع: روابط‌عمومی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه