قالیباف مرد ماموریت است

برای من قالیباف رزمنده‌ای است که در تمام سالیان مبارزه‌اش به دو چیز دائم نگاه کرده است. آقا و مردم و برای این دو جنگیده است.

قالیباف مرد ماموریت است

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  کمیل خجسته، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت: برای من قالیباف همیشه یک رزمنده در میدان بوده است. کسی که برایش فرقی ندارد زیر آتش توپ و تانک باشد یا در مرکزیت هوافضای سپاه یا محور کلانشهر تهران.

 خلبان شد؛ چون فرمانده خلبانان بود. مزیتی که در چشم عده‌ای عیب به‌حساب آمد.

 روزی که فرمانده ناجا شد به مضمون بی‌بی‌سی تیتر زد آیت‌الله خامنه‌ای یک خلبان را فرمانده ناجا کرده است. خلبانان باهوش هستند و رهبر ایران روی او حساب کرده است.

 برای من قالیباف رزمنده‌ای است که در تمام سالیان مبارزه‌اش به دو چیز دائم نگاه کرده است. آقا و مردم و برای این دو جنگیده است. چه آن روز که با حاجی موشک‌ها را جوری تکه‌تکه کردند تا اسرائیلی‌ها آن‌ها را نیابند تا به دست بچه‌های مقاومت برسانند، چه آن‌جور که از بین خروارها ناکارآمدی، پل صدر و بوستان یاس و ولایت را به مردم رساند.

 برای من قالیباف همان قطار در حال حرکتی است که به او سنگ می‌زنند که اگر ایستاده بود که این همه تخریب نیاز نداشت.

 من از این حجم تخریب و عناد با او تعجب نمی‌کنم. از توییت اسرائیلی‌ها علیه او هم شگفت‌زده نمی‌شوم. برای قالیباف هم دلم نمی‌سوزد. او مرد مأموریت است. انجامش می‌دهد. چه با ماندن چه با رفتن. او مأموریت‌های بعدی را زیر این آتش تخریب به جان می‌خرد و مطمئنم دائم به آن قاب عکس سه‌نفره فکر می‌کند: احمد کاظمی، حاجی و خودش که فمنهم من ینتظر.

 غصه‌ام برای آنانی است که:

 فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید

 شرمنده رهرویی که عمل بر مجاز کرد

 خداقوت رزمنده

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه