مدیر حوزه علمیه زینبیه رشت در گفتگو با «هشت‌دی»:

نامزدها نباید حل مشکلات کشور را به غرب گره بزنند

مدیر حوزه علمیه زینبیه رشت با بیان اینکه اعتماد به غرب چاره حل مشکلات کشور نیست، گفت: فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور ایران شود نباید حل مشکلات کشور را به غرب گره بزند و نباید با یک انتخاب غلط به این افراد فرصت مجدد داد و از تجربیات اشتباه باید درس گرفت.

نامزدها نباید حل مشکلات کشور را به غرب گره بزنند

زینب طائفه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به خصوصیات رئیس‌جمهور تراز انقلاب، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آینده باید تحت ولایت رهبری حرکت کند و راهبردهای عمیق ایشان را در راستای تمدن‌سازی نصب‌العین قرار دهد و نکات و نصایح ایشان را همواره مدنظر داشته باشد.

 وی گفت: رئیس‌جمهور باید دارای روحیه امیدواری و امیدآفرینی، عزت‌مند و عزت‌آفرین باشد همانطور که دیدیم در عمر کوتاه دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی بسیاری صورت گرفت که شایسته است دولت جدید در جهت تکمیل آن گام بردارد به‌خصوص در حوزه سیاست خارجه شاهد تقویت روابط همسایگی و افزایش روابط بین‌الملل باشیم.

 مدیر حوزه علمیه زینبیه رشت با اشاره به دیگر شاخصه‌های رئیس‌جمهور، تصریح کرد: رئیس‌جمهور در حوزه‌های ملی و داخلی همچون اقتصاد، تولید داخل، صنعت، کشاورزی، اشتغال، مسکن، سلامت، فرهنگ، ازدواج، افزایش جمعیت، فرزندآوری و… باید دارای برنامه باشد.

 طائفه ادامه داد: وقتی از یک رئیس‌جمهور با لقب مغتنم یاد می‌شود قطعاً دارای ابعاد شخصیتی خاصی است؛ مغتنم در لغت یعنی ارزشمند و دارای قدر و قیمت و نفیس به‌علاوه رهبری از شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان عالم مجاهد، رئیس‌جمهور مردمی، باکفایت، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و….یاد کردند ناگفته نماند ولایت‌پذیری، اخلاق‌مداری، پرکاری و مردم‌داری و اخلاص از ویژگی‌های بارز ایشان است که لازم است الگو و سرمشق رئیس‌جمهور جدید قرار بگیرد.

 مدیر حوزه علمیه زینبیه رشت، گفت: شهید رئیسی مدل منحصربه‌فرد از مدیریت و کشورداری را ارائه و تراز ریاست‌جمهوری را ارتقا داد لذا مردم رئیس‌جمهور منتخب بعدی را با ایشان قیاس می‌کنند و از او انتظار اخلاص، پرکاری، در میدان بودن و اخلاق‌مداری دارند.

 وی با بیان اینکه نگاه غلط دولتمردان گذشته به غرب هزینه زیادی برای کشور داشته است، گفت: فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور ایران شود نباید حل مشکلات کشور را به غرب گره بزند و نباید با یک انتخاب غلط به این افراد فرصت مجدد داد؛ چون یک تجربه اشتباه است و از تجربیات اشتباه باید درس گرفت.

 مدیر حوزه علمیه زینبیه رشت در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت ایران بار دیگر با بصیرت در انتخاب گزینه اصلح بکوشند و کشور را از این برهه حساس به سلامت عبور دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه