رئیس ستاد نخبگان جلیلی در گیلان:

در رسانه‌های رقیب موجی از جلیلی‌هراسی دیده می‌شود

رئیس ستاد نخبگان جلیلی در گیلان، گفت: بین رسانه‌های رقیب موج جدیدی تحت عنوان جلیلی‌هراسی دیده می‌شود که نیازمند تبیین و آگاه‌سازی مردم توسط رسانه‌ها هستیم.

در رسانه‌های رقیب موجی از جلیلی‌هراسی دیده می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سردار نظرعلی علیزاده غروب روز دوشنبه در نشست خبری ستاد نخبگان سعید جلیلی استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به شهادت آیت‌الله رییسی و کوتاه‌شدن فرصت یک‌ساله برای آمادگی و تدارک انتخابات در یک فرصت محدود تمام امکانات برای برگزاری هرچه بهتر این فرآیند بسیج شد.

وی گفت: دور دوم تبلیغات و همایش‌های نامزدهای انتخابات به تدریج از فردا در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

رییس ستاد نخبگان جلیلی در گیلان تصریح کرد: دولت شهید رئیسی تجربه همراهی خوبی برای انسجام و حل‌وفصل مشکلات در کشور شکل داد اما متاسفانه در گیلان نوع مدیریت انقلابی و جهادی مورد انتظار شکل نگرفت اما امیدواریم در دولت جدید شاهد تحقق آن باشیم.

در رسانه‌های رقیب موج جدیدی از جلیلی‌هراسی دیده می‌شود

علیزاده ادامه داد: فضای ستادهای جبهه انقلاب دارای جو مناسبی است اما در بین رسانه‌های رقیب موج جدیدی تحت عنوان جلیلی‌هراسی دیده می‌شود که نیازمند تبیین و آگاه‌سازی مردم توسط رسانه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از جبهه انقلاب در دور اول انتخابات بین مردم حساسیت کافی وجود نداشت اما در حال حاضر با کشیده‌شدن انتخابات به دور دوم و حساسیتی که امروز وجود دارد قطعاً بر نتایج انتخابات تاثیرگذار خواهد بود ناگفته نماند ظرفیت جبهه رقیب را نیز نباید نادیده گرفت و امروز نباید صحنه را خالی کنیم.

رئیس ستاد نخبگان جلیلی در گیلان افزود: امروز بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک شده‌ایم، امروز آزادی‌خواهان در سراسر جهان شعار به زبان فارسی سر می‌دهند و نماز جماعت به پا می‌دارند لذا تمام این مسائل گواه وعده صادق رهبری است و در این راستا نیازمند تلاش هستیم.

علیزاده تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی غیرقابل انکار است و امروز اگر با چالش‌های متعددی در حوزه‌های مختلف مواجه هستیم به علت کم‌کاری و تعمد و بی‌کفایتی‌ها است و تمام سختی‌ها و فشاری که امروز وجود دارد می‌خواهند که آخرین گام به سوی قله طی نشود.

امروز در جنگ رسانه‌ای قرار داریم

وی افزود: وقتی سید حسن نصرالله فرمود که دولت جمهوری اسلامی متعلق به کل منطقه است این کلام حامل پیام مهمی است که نیازمند تبیین و انتقال آن هستیم لذا امروز در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم که باید احساس تکلیف کنیم و صحنه را خالی نکنیم.

رئیس ستاد نخبگان جلیلی در گیلان در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله با همت و حضور با بصیرت مردم دولتی بر سر کار بیاید که ادامه‌دهنده راه شهدا باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه