نماینده رشت و خمام در گفتگو با «هشت‌دی» مطرح کرد:

افزایش قیمت بنزین یعنی نابودی زندگی مردم‌

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های یکی از کاندیداها مبنی بر افزایش نرخ بنزین، گفت: افزایش قیمت بنزین یعنی نابودی زندگی مردم‌؛ مگر می‌شود حامل‌های انرژی که مال مردم است قیمتش چند برابر شود آن هم در شرایطی که مردم در دخل و خرج روزمره خود مانده‌اند.

افزایش قیمت بنزین یعنی نابودی زندگی مردم‌

محمدرضا احمدی سنگر در گفتگو با خبرنگار «هشت‌دی» با بیان اینکه برخی فرصت‌ها مانند برگزاری انتخابات تکرارنشدنی هستند، گفت: انتخابات آزمون الهی است و آیه و احادیث در این باره داریم که خودمان باید برای سرنوشت‌مان تصمیم بگیریم همچین در مقابل دیگران، کشور و اتفاقات اطراف مسئول هستیم.

وی افزود: با توجه به آنکه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران به وطن خود علاقه‌مند هستند و برای حفظ کشور هزاران شهید داده‌اند، اجازه نخواهند داد کشوری دیگر برای ایران تصمیم بگیرد زیرا دشمنان ما بارها ثابت کرده‌اند که جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند و هدفشان ضعیف کردن ایران است اما همین مردم چه در دفاع مقدس چه در سال‌های بعد آن کمک‌های مالی و معنوی خود را تقدیم نظام کردند تا انقلاب اسلامی به قدرتی در جهان و منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات راهی برای نشان‌دادن علاقه به کشور و شهدا است، تصریح کرد: این انتخابات ویژه است چرا که باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند راه شهید جمهوری که حین خدمت به شهادت رسید را ادامه دهد لذا از همه مردم درخواست داریم که در انتخابات شرکت کنند و شخصی اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی و مطیع امر ولایت باشد را انتخاب کنند.

احمدی افزود: دولت بعدی باید خدمتگزار مردم باشد طوری که عموم جامعه خدمات وی را ببینند و تنها یک رئیس جمهور پشت میزنشین نباشد همچنین رئیس جمهور بعدی باید به فکر اقتصاد و معیشت مردم باشد و اقتدار ایران اسلامی را نسبت به گذشته بیشتر کند.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود پاسخ مناسب و قاطعی به جنایات رژیم صهیونیستی داد و این غده سرطانی برای اولین بار مورد هجوم موشک‌ها و پهبادهای جمهوری اسلامی قرار گرفت و همه فهمیدند که قدرت و توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند لذا مردم از دولت بعدی انتظار دارند که راه شهید جمهور را ادامه دهند.

احمدی تاکید کرد: مهم‌ترین خواسته مردم از دولت بعدی علاوه بر ساماندهی مباحث فرهنگی و سیاسی، رونق اقتصاد و اشتغال است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های یکی از کاندیدا مبنی بر افزایش نرخ بنزین، گفت: افزایش قیمت بنزین یعنی نابودی زندگی مردم‌؛ مگر می‌شود قیمت حامل‌های انرژی که مال مردم است چند برابر شود آن هم در شرایطی که مردم در دخل و خرج روزمره خود مانده‌اند.

مردم دیگر طاقت زندگی در دولتی مشابه دولت روحانی را ندارند

وی با بیان اینکه تفکر افزایش قیمت بنزین یعنی ادامه راه دولتی که گفت از افزایش قیمت‌ها بی‌خبر است، عنوان کرد: مردم ما دیگر طاقت زندگی در دولتی مشابه دولت روحانی را ندارند و بر نمی‌تابند که انرژی هسته‌ای، آب سنگین و برجام و… را به غرب گره بزنند و همه سرمایه کشور را نابود کنند.

احمدی با اشاره به اینکه یادمان نرفته که در دولت روحانی روزانه ۸۰۰ نفر به دلیل بی‌تدبیری دولت در بحث واردات واکسن جان خود را از دست می‌دادند، افزود: وقتی رئیسی دولت را تحویل گرفت ابتدا آمار فوتی‌ها را کاهش و سپس آن را از بین برد لذا مردم ما به کسی رای دهند که همین مسیر را ادامه دهد و به دورانی که در همه حوزه‌ها پسرفت کرده بودیم برنخواهند گشت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه