سخنگوی ستاد انتخابات گیلان:

تخریب رقیب موجب جو روانی منفی در جامعه می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: شایعه‌سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش‌بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی موجب جو روانی منفی در جامعه خواهد شد.

تخریب رقیب موجب جو روانی منفی در جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جواد شفیعی‌ثابت امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی کنونی اظهار کرد: رقابت‌های انتخاباتی امری عادی است؛ اما تشدید اختلافات، درگیری و حساسیت‌ها موجب طمع دشمنان برای بهره‌برداری و سوءاستفاده می‌شود.

وی  افزود: کنترل رفتار سیاسی فردی، جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی موجب کاهش گسل‌های اجتماعی شده، ضمن اینکه فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز و سازنده داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: شایعه‌سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش‌بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی موجب جو روانی منفی در جامعه خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعاً در مسیر تحقق وعده‌های آنان دچار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

شفیعی‌ثابت با بیان اینکه روش‌های متفاوت برای اداره جامعه و تضارب آراء؛ سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است، تاکید کرد: باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و در برابر فتنه‌انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی شود.

 وی بیان کرد: دور دوم انتخابات جمعه هفته جاری بر اساس قانون در مدت ۱۰ ساعت با تدابیر هیئت‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و انتظامی برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود باهدف تحقق سلامت، مشارکت و امنیت در این انتخابات رقابتی شفاف، بی حاشیه و اخلاق‌مدارانه را شاهد باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه