رئیس هیئت فوتبال گیلان خبر داد:

نوجوانان فوتبالیست گیلانی زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی

رئیس هیئت فوتبال گیلان، گفت: تست استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان گیلان با حضور عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان امروز سه‌شنبه در رشت برگزار شد.

نوجوانان فوتبالیست گیلانی زیر ذره‌بین سرمربی تیم ملی

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» قربانعلی الماسخاله پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۰ بازیکن رده سنی نوجوانان در تست استعدادیابی امروز حضور داشتند، اظهار کرد: این بازیکنان پیش‌تر توسط استعدیابان این هیئت در مراحل گذشته انتخاب شده بودند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال طرح استعدادیابی فوتبال رده سنی نوجوانان در مناطق مختلف استان برگزار شد افزود: در نهایت برترین بازیکنان به مرحله نهایی راه یافتند که امیدواریم برخی از این بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شوند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان تصریح کرد: تست استعدادیابی فوتبالیست‌های نوجوان گیلان با حضور بازیکنان لیگ‌های دسته یک و دسته برتر نوجوانان استان و بازیکنان تیم‌های گیلانی حاضر در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور برگزار شد.

الماسخاله با بیان اینکه البته استعدادهای خوبی در این مرحله حضور دارند و این بازیکنان چکیده فوتبال رده سنی نوجوانان استان هستند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که چند بازیکن به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی با بیان اینکه این در حالی است که بازیکنان گیلانی در تست نهایی زیر ذره‌بین عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان قرار دارند، افزود: در نهایت نیز سرمربی تیم ملی برترین بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه گیلان یکی از قطب‌های برتر فوتبال کشور بشمار می‌رود خاطرنشان کرد: همواره بازیکنان این استان در هر دو بخش بانوان و آقایان در تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده‌های سنی مختلف و بزرگسالان حضور چشمگیر و مؤثری دارند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه