نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

پیشرفت کشور را به برجام گره نزنید

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نباید پیشرفت کشور را به برجام گره زد، گفت: اف‌ای‌تی‌اف یعنی دست‌بردن به تمام اسناد طبقه‌بندی شده کشورها که چقدر سرمایه دارند و کجا می‌خواهند صرف کنند.

پیشرفت کشور را به برجام گره نزنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در دیدار با امامان جمعه استان گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین وظایف ائمه جمعه در فرصت باقیمانده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه است، اظهار کرد: در زمانه‌ای هستیم که گسترش باطل سرعت گرفته است.

 وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از جمهوری اسلامی تصاویر خطرناکی را به مردم نشان می‌دهند، افزود: متأسفانه برخی از کاندیداها نیز در سخنان خود به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که خواسته دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از ایران تصویری از یک کشور مفلوک و متروک و وابسته به قدرت‌های چین و روسیه و ناقض حقوق بشر به دنیا نشان دهد، تصریح کرد: در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز به دنبال همین اهداف در کشور ناامنی ایجاد کرد.

فلاحتی با تأکید بر اینکه ائمه جمعه باید به تبیین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بپردازند، ادامه داد: ائمه جمعه در مورد افزایش سطح تولید کشور در صنعت و کشاورزی با مردم گفتگو کنند؛ تا مردم در جریان خدمات نظام اسلامی در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی ایران به برجام همان نگاه رهبری است، افزود:‌ ما برجام را نه مطلقاً سفید می‌بینیم نه سیاه؛ اما برای پیشرفت کشور به برجام گره نمی‌خوریم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اف ای تی اف (گروه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی)، یعنی دست‌بردن به تمام اسناد طبقه‌بندی شده کشورها که چقدر سرمایه دارند، کجا می‌خواهند صرف کنند و…، افزود: فقط خودفروختگان با اجرای اف ای تی اف موافقند که می‌خواهند همه رازهای کشور را برای بیگانگان فاش کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه قبل از دولت یازدهم سوخت هسته‌ای ما ۱۱ درصد بود که به ۳/۸ درصد کاهش یافت، خاطرنشان ساخت: در دوره شهید رئیسی، سوخت هسته‌ای به ۶۰ درصد رسید و خودکفایی در تولید کیک زرد حاصل شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه، شهید رئیسی دولت سیزدهم را با ۴۸۰ هزار میلیارد بدهی گذشته تحویل گرفت؛ افزود: اما در همین دولت فاز ۱۱ میدان گازی خلیج‌فارس که کشورهای خارجی از بهره‌برداری آن ناتوان بودند به پایان رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در دولت شهید رئیسی کارهای بزرگ و اعجاب‌انگیزی انجام شد؛ ولی غرب آنها را در بایکوت خبری نگه داشت تا مردم از این دستاوردها بی‌خبر بمانند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر هوشیاری ائمه جمعه و توجه آنها به سرفصل‌های بیانات رهبری تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند: «خرمشهرهای دیگری در تاریخ ما در پیش است.» یعنی تاریخ خرمشهر تکرار می‌شود؛ اما نه در میدان جنگ نظامی بلکه در یک میدان از جنگ نظامی سخت‌تر و آن میدان جنگ ترکیبی و شناختی است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه، جوان‌های مؤمن، متعهد و انقلابی کارهای فرهنگی خودجوش و میدانی که مردم را در مسیر ارزش‌ها قرار می‌دهد را دنبال کنند؛ افزود: این کارها از نظر مقام معظم رهبری مطلوب است.

وی با بیان اینکه امروز بشر انواع جنگ‌ها را اعم از جنگ سخت، سرد، نرم را تجربه کرده و حالا با جنگ ادراکی و شناختی مواجه است ادامه داد: دشمن در جنگ شناختی و ادراکی با اختلال در محاسبات و تصمیمات مردم می‌خواهد خرمشهر جدیدی به وجود آورد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اعتمادزایی، ناامیدی، ناکارآمد نشان‌دادن دستگاه حاکمیت، ازبین‌بردن مشروعیت‌های جامعه، زیرسؤال‌بردن اعتبار نظام، سوءاستفاده از ادراک نخبگان برای دست آویز کردن مردم سلاح‌های دشمن در عرصه اختلال در محاسبات و تصمیمات است؛ خاطرنشان کرد: مردم در آسیب‌های شناختی دردی احساس نمی‌کنند؛ ولی ناخواسته به جرگه دشمن می‌پیوندند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، مجاهدت و ایثار را از ویژگی‌های بارز شهیدان خواند و گفت: روحانیت امروز باید خانه‌به‌خانه، کوچه به کوچه و چهره‌به‌چهره برای روشنگری مردم گام بردارند.

امام‌جمعه رشت، حضور مردم در انتخابات را مایه سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: منتظر حماسهٔ دیگری از مردم عزیز در ۱۵ تیرماه هستیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه