قاضی‌زاده هاشمی:

برخی دشمن را دوست دانسته و مردم را مقصر می‌دانند

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مسئله ما در انتخابات افراد و اشخاص نیستند؛ بلکه نوع نگاه و جهان‌بینی و درک درست از دوست و دشمن است، گفت: متأسفانه برخی دشمن را دوست می‌بینند و مردم را مقصر می‌دانند.

برخی دشمن را دوست دانسته و مردم را مقصر می‌دانند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در جمع مردم رشت در ورزشگاه عضدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در تاریخ بیش از هشت هزار ساله ملت ایران اسطوره‌های فراوانی وجود دارد که شهید آیت‌الله رئیسی یکی از این قهرمانان است.

 وی گفت: از گیلک، تالش، ترک، ترکمن و فارس نماد غیرت دینی هستند؛ اما وقتی نام استان گیلان می‌آید به یاد دیار علویان اولین حکومت شیعی در عرصه گیتی و پناهگاه اهل‌بیت (ع) می‌افتیم و به یاد اینکه شما زودتر از بقیه به مکتب حسین (ع) پیوستید.

 قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی نماد استکبارستیزی است او به‌تنهایی در برابر استبداد داخلی و بیگانگان ایستاد و شعارش این بود یک‌تکه از این خاک را نباید به دشمن داد و در این مسیر جان خویش را فدا کرد و شهید شد؛ اما تاریخ این سرزمین میرزاهای فراوانی داشته که از هویت اسلامی و ایرانی دفاع کردند و اجازه ندادند تحت سیطره بیگانگان قرار بگیریم.

 وی ادامه داد: اقتدار و شکوه امروز انقلاب اسلامی مرهون رهبر کبیری است که با تکیه بر خدا و مردم حرکت کرد و امروز ایران بر قله جهان ایستاده و نقش‌آفرین و اثرگذار است.

 قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: امروز پس از گذشت چهار دهه آمریکا و استکبار جهانی با وجود توطئه‌های فراوان علیه این نظام به مرز استیصال رسیده و تنها راه نجات خود را در ایجاد آشوب در درون کشور می‌بیند و برای این کار نیاز به حضور لیبرال‌های داخلی در درون کشور دارد تا به‌جای خدا، کدخدا را در چشم مردم بزرگ کنند و توسط غرب‌زده‌ها به هر طریقی به اهدافشان دست پیدا کنند.

 وی افزود: در دولت شهید رئیسی تمامی این نقشه‌ها نقش‌برآب شد و ناتوی عربی ترامپ از هم پاشید و کشورهایی همچون سودان و جیبوتی که برای قطع ارتباط با ایران پول گرفته بودند با کشورمان ارتباط گرفتند؛ اما سؤال اینجاست چطور در دولت‌های گذشته این اقدامات انجام نشد؛ چون هدفشان حل مشکلات مردم نبود و آمده بودند تا مردم را خسته کنند.

 قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود در حال ایستادگی است گفت: جسارت امروز کشورهایی همچون چین و روسیه به تبعیت از نظام و ملتی است که چهل سال پای آرمان‌هایش ایستاده و آمریکا را به‌زانو درآورده است، ملت ایران توان فتح قله‌های عالم را دارد به‌شرط وجود اعتماد به خدا و داشتن مدیرانی شجاع و کارآمد، این ملت نیازی ندارد دیگران برایش نسخه بپیچند.

 وی تصریح کرد: مسئله ما در انتخابات افراد و اشخاص نیستند؛ بلکه نوع نگاه و جهان‌بینی و درک درست از دوست و دشمن است که متأسفانه برخی دشمن را دوست می‌بینند و مردم را مقصر می‌دانند؛ لذا کم چوب باورهای افراد ضعیف الایمان را نخورده‌ایم که مردم و مملکت را به اجنبی فروختند پس باید تلاش کنیم تاریخ تکرار نشود و به عقب برنگردیم.

 قاضی‌زاده هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه عمومی همگام و مهم‌ترین عبادت ما شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی است؛ لذا امیدواریم مردم بصیر در عرصه حاضر باشند و تلاش کنیم با یک انتخاب اصلح تداوم‌بخش دولت انقلابی و راه روشن شهید آیت‌الله رئیسی باشیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه